søndag, november 05, 2006

Glenn Kaiser

Rune og jeg var for et par uker siden på en konsert med denne mannen. Glenn Kaiser var ganske ukjent for oss begge, men hvilken stjerne. Det var helt fantastisk, både mannen og musikken!! Og ikke minst - han holdt konserten gratis, for 30 folk, i Betania, en onsdag kveld. Bare fordi han hadde lyst! En skikkelig Keith Green fyr.
Du kan følge linken i overskriften for å komme til hans hjemmeside. Han skriver mye bra på bloggen sin. Eller gå inn på hans myspace for å lese mer, og høre musikken!

Glenn og kona er også kjent fra Resurrection Band.

3 kommentarer:

Lapierre Médias© sa...

nice blog
even if i don't all undersatnd :p

Anonym sa...

Hallooooooen! Kjekt at dere har blog og da. Da kan jeg stikke innom vettu, og sjekke. Skulle gjerne hørt han Kaiser selv jeg, tror j har hørt om det bandet. Fra Keith Green sin tid eller? Be blessed! Velkommen til Estland!

Unknown sa...

Næmmen, har dere også fått dere blogg!!! Så koselig da:) Blir litt enklere å følge med på hva som skjer i livene deres framover da...

Håper alt står bra til med dere i hvert fall! Og så sprek du har blitt, Rune! Skikkelig imponerende... Jeg har sagt det før, men de brudebildene deres er kjempefine altså! Tror jeg skal få meg en så bra fotograf jeg også en gang i framtida..;) Hehe...

Satser på å møte dere igjen snart:)

God bless!
Karina